zondag 30 augustus 2009

Nieuws?

Alweer meer dan 2 weken geleden plaatste ik hier het laatste bericht. Wij waren er even niet. Meer daarover kun je lezen op http://lievendag.punt.nl. Ook leuk om te lezen, zijn de feiten die met deze reis te maken hebben, kijk daarvoor op Lievendags Weblog.

Natuurlijk vroeg ik me bij thuiskomst af of we veel gemist hadden van wat er in Mill gebeurd is tijdens onze afwezigheid. Daarvoor keek ik op www.inmill.nl, en wat blijkt? Die hebben ook al een week geen nieuws meer! Niet vanwege een reis, maar in verband met onderhoud aan de site. Een héle week onderhoud, dat zal me een verandering worden?! Ik ben benieuwd, want als professioneel webbouwer (én onderhoudsvrouw) lijkt mij een week wel erg lang.

Nou lag er toen wij thuiskwamen een hele stapel kranten op ons te wachten, maar om daar nou de Millse nieuwtjes uit te moeten filteren, vind ik net iets teveel van het goede. De meeste kranten liggen trouwens al bij het oud papier. Ik wacht wel op het nieuws van volgende week. De laatste week van de schoolvakantie voor de kinderen in Mill. En ook al de eerste week van de klimatologische herfst. Hopelijk blijft het toch nog een klein beetje zomer, september kan heel mooi zijn.

Voor volgende week zaterdag hoop ik op in ieder geval droog weer. Zoals de voorspellingen er nu uitzien, is dat misschien al teveel gevraagd. Maar niets zo veranderlijk als het weer en voor alle zekerheid zetten we de feesttent op.
Op die zaterdag vieren wij namelijk onze jaarlijkse potluck, iets later dan anders ivm onze reis waarvan we net terug zijn.
De jaarlijkse potluck is een eet- en drinkfestijn voor vrienden en familie waarop het tot het laatst toe een verrassing is wat er gegeten en gedronken zal worden. De gasten brengen namelijk zelf alles mee, 'potluck' bestaat eigenlijk uit 2 Engelse woorden: pot en luck en je kunt het vertalen als 'wat de pot schaft'. Dat gaan we zaterdag zien, vanaf 3 uur verwacht ik de lekkerste dingen. Daarin zijn we nog nooit teleurgesteld!

Deze week op IMMUUN: Koekje erbij?
Op Lievendags Weblog: American Facts


Geen opmerkingen:

Een reactie posten