woensdag 23 februari 2011

Afspraak is afspraak bij KPN?

Klik op de afbeelding om de mail te kunnen lezen
Wij genieten alweer meer dan een week van snel internet en sinds vrijdag doet ook de telefoon weer wat we ervan verwachten. De omschakeling naar een nieuw abonnement heb ik in mijn vorig blog beschreven en ik dacht dat het daarmee klaar zou zijn.
Hoe verrassend was echter de mail die ik op 21 februari (maandag) kreeg van de KPN. Alsof er niets aan de hand was en ze zich geheel aan de afspraak hadden gehouden! Dat er 10 dagen verschil zit tussen de datum in de mail en de dag waarop die verzonden werd, laten ze buiten beschouwing. Of ik nog vragen aan de KPN wil stellen? Ik geloof het niet!




In eerdere berichten op deze blog deed ik wel eens een oproep voor een huishoudelijke hulp. Gelukkig heb ik er eindelijk een gevonden. Via Marktplaats! Dat had ik eerder moeten bedenken.
Eerlijk gezegd was ik een beetje bang dat er geen animo zou zijn voor dit baantje omdat ons huis al een tijd te koop staat. Maar dat bleek totaal geen belemmering.
Bovendien heb ik er zelf ook wat op gevonden. Eens per week zet ik een gratis tweet op www.huizentweets.nl en deze week bedacht ik dat het misschien zou helpen als ik bij ons huis een gratis hulp in de huishouding zou aanbieden. Dat wil ik graag hier herhalen:

TE KOOP: Karakteristiek huis in omgeving Nijmegen! Prachtig pand in dorpskern: http://bit.ly/fcw2j5 met 1x week huish. hulp 'n jaar lang! Graag RT!!

Deze week op IMMUUN: Afweer, weerstand en het immuunsysteem
Deze week op Lievendag's WeBlog: Verjaardagen en tradities


Geen opmerkingen:

Een reactie posten